Już nie zmarnuję ani chwili, bo dni straconych gorycz znam...

wtorek, 13 grudnia 2011

Alabama song- Gilles Leroy

  • 'Przyprawia mnie w równym stopniu o drżenie, jak i irytuje! Zapomnij o tym śnie. I to szybko.'
  • 'Od dnia, w którym go ujrzałam, czekam bez przerwy. I cierpię, dla niego, z nim, wbrew niemu.'
  • 'Nazbyt przystojni mężczyźni to plaga dla kobiet.'
  • 'Ale to przecież, mężczyźni, w końcu uciekają. To ich przywilej: znikają.'
  • 'Człowiek pije, żeby sobie coś przypomnieć, ale też dla zapomnienia. Awers i rewers togo samego medalu, niezbyt chwalebnego, który zwie się nieszczęściem.'
  • 'Zachowuję się tak, jakbym nie czekała.'
  • 'Jego nieobecność i ta lawina sprzecznych ze sobą listów z niej wynikająca wyczerpały moją cierpliwość.'
  • 'Spocznij, nie trudź się tak, jeśli to tylko dla mnie.'
  • 'Co ty masz w tych swoich jankeskich żyłach? Sok z brukwi?'
  • 'dwie nienasycone i skazane na rozczarowanie istoty.'
  • 'Ma takie piękne dłonie. Jak skrzydła.'
  • 'Przyzwyczaić się, zapomnieć.'
  • 'Nigdzie nie będę szczęśliwa. Nigdzie nie zaznam ulgi.'
  • 'Gdybym chociaż mogła namalować jego woń.'
  • 'Ludzie, którzy się kochają, zawsze są bezwstydni. A dla tych, którzy miłość utracili, widok kochanków jest istną torturą, choć się tego wypierają i plują na to, i się z tego naśmiewają.'
  • 'Całować nie znaczy ranić!'
  • 'przygryza dolną wargę i wraca szukać schronienia w swoim świecie ciszy i muzyki.'
  • 'W tej samotni pisałam, uwięzione serce znalazło wsparcie w zdrowym jeszcze umyśle.'
  • 'Nie mam w sobie żadnej magii. Tylko miłość do ciebie.'
  • 'Wyjaśnianie życia niczego nie wyjaśnia.'
  • 'wielki świat nas teraz niszczy'
  • 'Żeby rozumieć, trzeba kochać.'
  • 'lubił tylko siebie samego, a to za mało, i szybko wychodziło szydło z worka...'
  • 'Ja jestem taka sama jak niebo w moich stronach. Zmieniam się w ciągu jednej minuty.'
  • 'Proszę nie sądzić, że ja go nie lubię. Udaję tylko, że go nienawidzę. Podziwiam go.'
  • 'Miłość, dla mnie, trwała tylko miesiąc i ten miesiąc wypełnia całe moje życie.'
  • 'Zadowoliłabym się nawet chatką z drewna wyłowionego z morza, skleconą na plaży, gdzie on mógłby pisać, gdzie ja mogłabym tańczyć, malować, gdzie on pisałby w dzień i w nocy, gdzie ja malowałabym w dzień, tańczyła w nocy. Mielibyśmy cudowne życie. Nic by nam nie było ciężarem. Proszę zrozumieć: żaden smutek; żadne obce ciało; żadna rana zadana naszej załodze. Nikt nie zmyli naszych psów ani koni. Wszyscy tańczyliśmy.Wszyscy zbieraliśmy brzask z piany morskiej. Kto mi to chce ukraść?'
  • 'Mężczyźni: o sobie samych mówią, że są "w rozterce", a to takie eleganckie, takie romantyczne, znak ich najwyższego wyróżnienia. O nas, gdy tylko zboczymy z prostej drogi, powiadają, że jesteśmy histeryczkami, schizofreniczkami- że powinno się nas zamknąć w domu wariatów, to pewne.'
  • 'Jest to taka zabawa, jak kto woli, smutna zabawa, gdy ja próbuję uratować siebie samą i nie postradać zmysłów.'
  • 'Nie ma w mej piersi miejsca na łkanie: mam do niego żal i przeklinam los, który mi zgotował, skazując mnie na to, że go przeżyłam.'
  • 'Romantyczni kochankowie to przeżytek.'
  • 'A może całe moje życie to pomyłka? Może to moja idiotyczna duma stała się przyczyną mej zguby?'
  • 'Słowo utracone, którego brakowało mi najbardziej, przypominało mi się nocą w czasie snu: Rozkosz.'
  • 'Joz mnie kochał: mój przepalony rozum to wie, i pewność tę zabiorę ze sobą do grobu.'
  • 'E, e, nie płacz. Zobaczysz: któregoś dnia wydoroślejesz.'
  • 'Następnego dnia niebo będzie lazurowe- wystarczy przetrwać.'
  • 'nikt nie jest panem temperamentów- podobnie jak burzy, wiatru czy gromu; nikt, ani psychiatrzy, ani klimatolodzy. A tym bardziej przewrażliwieni kochankowie.'
  • 'Punkt dwunasta w nocy, błyskotliwa pora.'

sekunda miażdży mój umysł..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz