Już nie zmarnuję ani chwili, bo dni straconych gorycz znam...

wtorek, 31 stycznia 2012

I wciąż ją kocham - Nicholas Sparks

Czasami potrzebny jest taki lekki wyciskacz łez..



  • 'kluczem do szczęścia są marzenia, które można zrealizować.'
  • 'Wykształcone czy nie, dzieciaki są dzieciakami.'
  • ' najsmutniejsi ludzie, jakich w życiu spotkałam, to ci, którzy nie interesują się niczym głęboko. Pasja i zadowolenie idą ze sobą w parze, a bez nich każde szczęście jest wyłącznie chwilowe, nie ma bowiem bodźca, który by je podtrzymywał.'
  • 'Jestem tutaj, ponieważ chcę być tutaj.'
  • 'Nieobliczalność dodaje kobietom tajemniczości.'
  • 'Dziwne, jak wiedza zmienia postrzeganie.'
  • 'Miłość powinna nieść ze sobą radość, powinna zapewniać człowiekowi harmonię, a moja przynosiła tylko cierpienie.'
  • 'W końcu zrozumiałem, czym jest prawdziwa miłość. (...) prawdziwa miłość oznacza, że zależy ci na szczęściu drugiego człowieka bardziej niż na własnym, bez względu na to, przed jak bolesnymi wyborami stajesz.'
  • ' A gdy nasze wargi się zetknęły, wiedziałem, że gdybym nawet dożył setki i zwiedził wszystkie kraje świata, nic nie da się porównać z tą jedną chwilą, gdy po raz pierwszy pocałowałem dziewczynę moich marzeń, i byłem pewny, że moja miłość będzie trwała wiecznie.'
  • ' Nie składaj obietnic, jeśli nie jesteś pewny, czy zamierzasz ich dotrzymać.'
  • ' Jeśli z czymś się borykasz, rozejrzyj się dookoła, a zobaczysz, że wszyscy ludzie z czymś się borykają i że dla nich jest to równie trudne, jak dla ciebie.'

1 komentarz: